August 12, 2011

Artikel - Durian FM - Sepasang Kurung Biru

Tadi saya sedang menyiapkan sebuah jurnal artikel. Artikel ni satu collaboration di antara saya dengan lecturer saya. Lanjutan dari research saya yang lepas. Kalau siap dan bagus, bakal di muatkan dalam Kajian Malaysia. Mungkin juga akan dihantar ke mana-mana conference. Insya Allah. Sambil-sambil tangan menaip, telinga saya pula mendengar Durian FM. Best dengar radio ni, lebih-lebih lagi segmen Tanda Tanya, setiap Isnin-Jumaat jam 8-10 malam. Tiba-tiba pula lagu Sepasang Kurung Biru diputarkan. Ok, lama lagi mau raya. Ada 2 minggu lagi. Tapi raya ataupun bukan, kalau dengar lagu ni memang sayu! Suara Khairil Johari Johar ni pun memang sedap. So, enjoy the song. Hehe.

p/s: Baju raya saya sudah siap, tapi bukan berwarna biru!

http://www.durianfm.com/index.php#

No comments: