March 4, 2011

Minggu yang sakit

Satu dua minggu ni memang sakit kerana banyak aktiviti dan isu berbangkit. Satu dua minggu ni memang sakit kerana saya masih sakit.

Kelas berjalan seperti biasa. Hari Rabu minggu lepas, ada karnival. Mula-mula saya menolak apabila lecturer suruh ikut arena orator dengan tema dadah musuh negara - entah apa-apa - Tapi apabila saya fikir-fikir 2-3 minit bercakap pun sudah boleh dapat wang saguhati, saya terus mengambil borang. Hentam seja lah. Yang penting confirm dapat RM30. Pedulikan sekejap sakit.

Hari Ahad pula join outing budak-budak lomo dan sk8. Agak mencabar kerana kami berjalan di tempat awam dengan jumlah 20 lebih orang sambil membawa camera dan skate. Kami berhati-hati supaya tidak dikejar pihak tertentu. Agak mencabar juga kerana I am the only girl. Haha. Hentam seja lah. Yang penting dapat input, pengalaman dan berkenalan dengan kawan baru. Thanks Subkhi and Eugene!

Minggu ini banyak isu timbul. Satu perkara yang jelas, lidah yang panjangnya 3 inci boleh membunuh manusia yang tingginya 6 kaki!

Oh ya, campur esok, 3 kali sudah saya berjumpa doktor. Rasa-rasa saya kena jumpa dukun baru sembuh, haha.

1 comment:

KimbeeIsMe said...

wah, lama juga sakit.. mau effect cepat, minta doktor jarum.. hehe =p
get well soon=)