January 19, 2011

Yeah!

Saya bukanlah seperti gadis-gadis yang lain, yang shopaholic. Kalau ke shopping complex, toko buku merupakan destinasi pertama saya. Bukannya butik baju, kedai kasut dan yang seumpamanya. Tapi saya akui, saya adalah seorang yang agak pemboros. Asal ada duit di tangan, pasti akan digunakan. Tapi untuk perkara-perkara tertentu sahaja. Hari ini saya baru sahaja mendapat saguhati praktikal. Ada lah dalam seratus dua. Tidak lama lagi, CNY pula. Masa untuk berjumpa cousin-cousin dan menerima angpau. Yeah!

1. Backpack
2. Camera Lomo
3. Jakarta
4. Lesen motor
5. Etc

Backpack untuk mengembara ketika bercuti. Camera Lomo untuk menimbak-nimbak gambar. Jakarta untuk bersiar-siar dan bertemu sobat. Lesen motor sebagai kunci untuk mendapatkan sebuah vespa. Etc untuk perkara-perkara berbangkit. Ini cumalah wishlist. Mudah-mudahan semuanya dapat. Yeah!

No comments: