June 8, 2011

Obedient Wives Club

Topik: Obedient Wives Club

1. Saya belum berkahwin tapi bagi saya, perkahwinan bukan sekadar seks semata-mata. Perkahwinan adalah cara untuk menghalalkan seks.

2. Perkahwinan mungkin satu tanda cinta, tapi seks tidaklah bersamaan dengan cinta.

3. Tiada jaminan dalam dunia ini. Maka seks juga bukan jaminan terhadap sesebuah perkara.

4. Saya setuju seorang isteri harus taat kepada suaminya, tapi saya juga setuju seorang suami harus taat kepada isterinya. Taat dalam konteks ini adalah sifat hormat, tidak dayus, saling mengasihi, menjaga keperluan isteri dan keluarga, tidak menggunakan isteri untuk tujuan tertentu, dan sebagainya lagi.

5. Saya suka sekiranya ahli-ahli dalam club ini berkongsi idea dan tips untuk memasak, menjahit, parenting dan lain-lain lagi. Tapi untuk ajar sex lesson, saya rasa agak pelik.

Konklusi: Saya berazam untuk menjadi isteri yang taat. Siapa-siapa yang berminat, tinggalkan lah nombor telefon. Mungkin kita boleh panjangkan cerita. Haha.


No comments: