December 31, 2009

Entri Terakhir 09

Ok, ini adalah entri terakhir bagi tahun 2009. Begitu cepat masa berlalu kan? Tanpa kita sedari, usia kita makin bertambah, usia dunia juga terus bertambah. Peristiwa manis mahupun pahit sudah tentu kita lalui hari demi hari. Semua inilah yang mematangkan dan mendewasakan kita sebenarnya.

Antara benda best tahun ni, dapat berkawan dengan bloggers yang cool & sporting. Seronok dapat berkongsi macam-macam dengan mereka. Dapat result exam yang agak baik. Dapat jumpa kawan lama yang sudah terpisah selama 9 tahun. Dapat CD Malique, siap ada autograf dia. Hehe. Dan banyak lagi. Alhamdulillah, terima kasih Tuhan atas nikmat yang dikurniakan.

Benda yang tak best pula, disebabkan jarak dan masa yang tidak mengizinkan, hubungan persahabatan dengan beberapa orang kawan, makin lama makin longgar. Rasa kecewa memang ada, tapi kita sememangnya tidak berdaya untuk berbuat apa-apa.

Apa-apapun, tahun baru atau tahun yang sebelumnya, yang membezakan cumalah nombor. Saya mengharapkan agar kita semua dilindungi oleh Allah s.w.t dari sebarang anasir jahat. Moga-moga kita beroleh kejayaan di dunia dan akhirat. Amin.

2 comments:

sno0p said...

Lupakan yang lepas, jadikan ia sebagai peringatan untuk mengubah diri kita menjadi lebih baik.....:)

Tahun baru sudah tiba, sama-samalah kita menggunakan masa yang ada ini dengan mengubah diri kita menjadi lebih baik dari semalam...

squesha said...

sno0p,
betul tu.marilah kita sama-sama berusaha memperbaiki diri.