October 13, 2009

Kehilangan

Kucing saya hilang, sudah dua hari. Sedih. Rindu. Tercari-cari. Macam-macam bermain difikiran saya. Saya tidak tahu nasibnya. Mungkinkah dilanggar kereta? Atau dicuri orang? Hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu. Saya dan keluarga sudah berusaha mencarinya, tapi gagal.

Mungkin ada yang memperlekehkan perasaan saya ini, tapi sememangnya saya sangat sayang kucing saya. Kalau benar kucing saya itu tidak akan kembali, saya sudah berjanji, selepas ini, saya tidak mahu memelihara haiwan lagi, termasuk kucing. Kerana saya sangat benci dengan perasaan seperti ini. Saya tidak mahu perkara sama berulang lagi. Dan tidak ada yang dapat menggantikan Sagwa saya.

5 comments:

i'm_siCK_n_tiReD said...

love comes in different shape & way..

gud luck~

cc said...

suda cari satu taman? cc pun tumpang sedih...

squesha said...

i'm_siCK_n_tiReD,
thanks!

cc,
sda.tp msh nda dpt jumpa.frust.

Budak Pensel Yazid said...

kucing kalau tersesat.one day mesti dia pulang balik juga..

InsyaAllah

effa said...
This comment has been removed by the author.